gadis besi

welcome reader!!!plez leave ur comment inorder to help me upgrade my blog..n ENJOY reading my story n hit me back~

kita pernah kecewa,kita pernah terluka..
tapi jangan pernah kita bosan untuk terus berusaha!

Wednesday, February 8, 2012

can i turn back?

hmmm...speechless,afraid to leave..i wonder if i could'nt remember back..
sungguh,itulah perasan aku sekarang ni, takut untuk kedepan kerana takut akan hilang yg lepas begitu saja..kita xmampu untuk pegang lama2 kenangan yg kita ada...masih rasa ada yg belum puas aku cari lg,masih ada yg abis aku teroka lg,masih ada yg xsiap aku lakukan lg...cemburu dgn yg masih ada kesempatan lg utk terus berjalan ditanah yg aku cintai..aku masih xpuas lg berada di sana..tp masa xkan dpt kembali blik kesana..



p/s~maaf,ni la yg saya rasa bila umur makin berusia..makin ke arah kehilangn dunia remaja..boleh percaya kalau sya kata saya belum bsedia tgglkn dunia kanak-kanak ribena saya lg..maaf,hanya disina saya jd jujur pda diri..

No comments:

Post a Comment