gadis besi

welcome reader!!!plez leave ur comment inorder to help me upgrade my blog..n ENJOY reading my story n hit me back~

kita pernah kecewa,kita pernah terluka..
tapi jangan pernah kita bosan untuk terus berusaha!

Wednesday, April 20, 2011

aku bukan siapa-siapa...

saya bukan siapa siapa

bukan dlam golongan cantik (tapi saya comell,hhehee)

perangai kadangkala terlebey keanakan dan kadangkala mengada-ngada

saya suka cakap kuAT,gelak KUat,dan maKAn pon kuaT jugak..

suka lakukan perkara tanpa berfikir panjang,last2 asyik menyesal ja.

saya suka nangis sebenarnya,tapi dalam hujan n sewaktu saya mandi..org tak kan tahu saya nangis ke tidak kalau buat camtu(jangan heboh2kan k)

suka berangan n menyusahkan orang..tapi saya tahu ramai yang sayangkan saya sebab diri saya begini(gaku jla k)

apa yang saya nak sampaikan adalah,biar siapa pon kita,bagaimana pon cara kita n buruk @ baik pon kita..semuanya keistimewaan n jugak keunikkan yg perlu kita hargai..

bila ada yang mengkritik,katakan pada mereka..
KAU MAMPU KA JADI SEPERTI AKU???
KAU BUKAN SIAPA2 PADA AKU!
KAU ADA???
HARGAI DIRI ADA BIAR PON TIADA YANG MENGHARGAI..


sayangilah diri anda!!!!!

No comments:

Post a Comment