gadis besi

welcome reader!!!plez leave ur comment inorder to help me upgrade my blog..n ENJOY reading my story n hit me back~

kita pernah kecewa,kita pernah terluka..
tapi jangan pernah kita bosan untuk terus berusaha!

Wednesday, April 20, 2011

l0v3

cinta
1 kata yg dah lama aku lupa
genap bertahun2 aku sembunyi dari kehadirannya
bukan dah muak ,tapi boleh dikatakan kecewa yang amat dalam
pada mereka mungkin perkara mudah
tapi bagi aku kehilangannya amat dalam
pernah aku cuba semula
tapi tak berdaya teruskannya....
siapa mampu teruskan sisa hati yang dah beku..
dalam kedasaran hati yang penuh kenangan
kehilangan separuh dari jasad hati
hati sudah mati untuk merasa
nikmat cinta yang mereka agungkn
'aku sendiri sudah tidak mampu merasanya
apatah lagi menyentuhnya
ibarat ada 1  sumpahan disitu
tandus rasa itu yang aku alami
bagaimana mencari nilainya kembali 
sedangkan hati dah kalis,
jiwa dah mati pada rasanya
tujuan hidup bukan lg padanya 
aku akui aku lemah,
tapi cinta jadikan aku insan kebal pada jasadnya
cukuplah rasa yang aku miliki
rasa itu penah ada,
tapi itu dulu
sekarang tidak lagi!!!
p/s~kita penah kecewa,kita penah terluka
      tapi jangan kita bosan untuk terus bertahan!!!


No comments:

Post a Comment