gadis besi

welcome reader!!!plez leave ur comment inorder to help me upgrade my blog..n ENJOY reading my story n hit me back~

kita pernah kecewa,kita pernah terluka..
tapi jangan pernah kita bosan untuk terus berusaha!

Thursday, April 21, 2011

MAMPUKAH AKU???


tengok tajuk mesti terujakan?
entry kali ni nk bncangkan tentang kemampuan ssorg..'
cakap tentang perkara ni kita kena la ada contoh..btol x?
baru bley nmpak real..
untuk tidak bpikir pjng,saya jdikan dri sya sbagai contoh utk dbntangkan..
dari pandangan insan2 yg saya kenali,dri sya lebih kearah org yg ssah utk dpahami..
suka lakukan bnda yg org xsuka n suka bkan jenis mudah mndengar arahan..
masuk ja pngajian sem ni,saya mjdi seorang MPP..
tekejutkan..bukan calang2 jwatan yg saya pegang..seorg vice president laK Tu..
bukan tu ja..sem ni byk jgk jwtan yg saya sandang..
class rep la,leader utk trip la,ajk majlis dekan la, project manager utk bengkel pgurusan club la, bndahari kewaris n byk lagi(malas nk tulis,ty bgga dri lak,,heheeh)
lihat dari perwatakan n karakter saya yg sbnar,byk jgak org yg mpertikaikan kelayakkan sy mmngang jwat2 pnting tu..
yup,i'm who i'm..seorg yg gila2,suka ketawa,xsuka seriusss & sgt xberprotocol..
tp itu bkan sbb utk org musykil dgn kmmpuan saya..leader xsmstinya sorg yg seriuss( aka poyo) 
kmampuan tu dnilai dari aspek yg sgt xterikat..dea mmpu mjdi leader apabila dea mmpu mgawal keadaan..setiap leader ada cara msing2..
itu yg buat kita diff. dri or laen..
so, dun judge a book by it cover..buka n baca dlu..
pastu bru nilai..
cam sya jgk..kenal n lihat cara sya bekrja dlu..
knal saya dlam n luar dari jwatan baru anda tahu sy org yg cm mana..ok!
sya xkn berubah selagi saya tahu dri sya mmpu terus dlm keaadaan begini..tp bkan bmkna sya xnk brubah..biar msa yg tntukan..
siapa saya,dan apakh kmampuan saya, xperlulah anda nk kondem selagi anda bukan brada dlam lingkungan insan yg kenal saya..ada paham??

No comments:

Post a Comment