gadis besi

welcome reader!!!plez leave ur comment inorder to help me upgrade my blog..n ENJOY reading my story n hit me back~

kita pernah kecewa,kita pernah terluka..
tapi jangan pernah kita bosan untuk terus berusaha!

Monday, September 22, 2014

andai saja.....

andai saja mereka berikan sedikit ruang untuk aku bercerita dan  sedikit tempat dihati mereka untuk mencuba memahami apa ynag aku lalui sekarang ini.

perit,
bila insan -insan yang kita harapkan sebagai sandaran harapan takkala orang lain pergi jauhkan diri juga mengambil keputusan yang sama. nak aku lari kemana lagi.sana sini dicemuh.kritikkan,hentaman dan kata-kata melukakan hati ibarat hidangan harian aku.

hinakan kah aku sebegini???
AKU tidak minta ini semua berlaku.
aku tak kuat untuk sendiri menanggung semua ini.
tapi tiada yang benar-benar sudi.

derita ini makin mekar dikeliling hidup aku.
hadapan nanti takut untuk aku gambarkan,untuk sembuh itu harapan setiap detik dan ketika.
tapi keyakinan itu payah untuk aku munculkan.
bukan tidak percaya,tapi aku takut sebaliknya....
aku tidak kuat...
aku.................................................

No comments:

Post a Comment