gadis besi

welcome reader!!!plez leave ur comment inorder to help me upgrade my blog..n ENJOY reading my story n hit me back~

kita pernah kecewa,kita pernah terluka..
tapi jangan pernah kita bosan untuk terus berusaha!

Wednesday, September 17, 2014

it still my dream

impian itu yang buat aku terus kuat untuk menapak dan kuat untuk terus berharap.
aku yakin Allah takkan sia-siakan harapan hambaNya.

study oversea......
itu yang aku harapkan dan impikan selama ini.aku amat cita-citakan.aku teruskan perjuang di medan pengajian dengan harapan untuk memperolehi keputusan terbaik yang dapt membantu aku memohon pengajian ke luar negara. aku menyimpan impian ni dah lama dan terus menjadi azimat untuk buat aku berada pada landasan yang betul.aku teps segala perkara yang aku rasa boleh halng  cita-cita aku tu, iaitu cinta.

semakin hampir ke arah impian itu datang perkara yang membuat segala-galanya musnah.kecewa itu amat dahsyat dan aku memang jatuh terus takkala itu.


sekarang,perjalanan ini masih berjalan.impian aku tak pernah padam meskipun aku masih tak adda perubahan.

aku takkan lepaskan impian ni.dulu,kini dan selamanya.takkan berubah.
Ya Allah,semoga suatu ketika nanti aku dapt capai impian tu.biar selama manapun aku harus menanti.jangan biarkan aku lepaskan impian ini Ya Allah.biar selama mana pun Ya Allah...

No comments:

Post a Comment